پادکست رادیو نیست
یک شهر متشکل از مجموعه مکانهاییست که در پس ظاهر سنگی خود زیستهای گوناگونی در آنها جریان داشته یا دارد.
زندگیهایی که در طول زمان، خاطرات و روایاتی را میسازند و بدل به بخشی بزرگ از هویت و خاطرهی جمعی شهر و ما میشوند.
«رادیو نیست» روایت مکانهاییست که نقش مؤثری در زمانهی خود داشته و در حال حاضر یا نیستند یا اگر هستند تغییر کاربری و نقش دادهاند. روایت مکانهایی خاموش که در عین خاموشی هزار داستان در خود دارند.
وبسایت : http://radionist.com
اینستاگرام : https://www.instagram.com/radio.nist
خرید مناسبی را انجام دهید. در واقع شما برای خرید هر وسیله دست دوم باید دقت زیادی داشته باشید که آن را از بهترین و با کیفیت ترین انواعی که دارد انتخاب کنید. استوک به وسیله ها و لوازم یدکی دست دوم گفته می شود که تا حدودی شبیه به نو می باشد، ولی از آنجایی که قیمت مناسبی دارد شما می توانید آنها را با هزینه کمتری خریداری کنید. شما باید بدانید که همیشه لوازم استوک دست دوم نمی باشند و در برخی از مواقع هم نو می باشند. تعدادی از فروشگاه های بزرگ برای اینکه مشتریان زیادی را جذب کنند کالاهایی را که پس گرفته شده است را با قیمت عمده به فروش می رسانند و همین امر هم برای آنها سود دارد و هم مشتریان با قیمت کمتری لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری می کنند.
شما پیش از اینکه لوازم استوک اکسنت را خریداری کنید باید به خوبی با این ماشین آشنایی داشته باشید تا بهترین و با کیفیت ترین انواع لوازم یدکی مناسب را برای آن خریداری نمایید. اکسنت از جمله خودروهایی می باشد که تولید شرکت کارخانه ساز هیوندا است و از آنجایی که تولید این خودرو موفقیت بسیاری داشته افراد زیادی این خودرو را خریداری کرده اند و رضایت کافی از عملکرد آن داشته اند. در سال 1994 اولین بار این خودرو وارد بازار جهانی گشت و از همان زمان رشد خوبی در فروش و جلب رضایت مشتریان به دست آورد. اگر شما می خواهید لوازم استوک اکسنت را خریداری کنید باید بدانید که شرکت کرمان موتور آنها را تولید می کند و مونتاژ شده این شرکت می باشد.
لوازم استوک اکسنت
خودروی هیوندا اکسنت برای اولین بار در سال 90 وارد ایران شد و مونتاژ و واردات آن را شرکت کرمان موتور دریافت نمود. از همان زمانی که تولید و مونتاژ این خودرو آغاز شد آن را در دو نوع گیربکس خودکار و دستی تولید کردند. تاکنون تولید این خودرو روز به روز افزایش پیدا کرده است و از آنجایی که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده افراد زیادی آن را خریداری کرده اند. برای خرید لوازم استوک اکسنت شما می توانید تمامی لوازم یدکی را که توسط شرکت کرمان موتور برای این خودرو تولید شده است را خریداری کنید. این خودرو ساخت کره جنوبی می باشد، ولی باید بدانید به دلیل هزینه زیاد گمرک و واردات شما بهتر است لوازم یدکی این خودرو را که تولید داخلی می باشد خریدار ینید، در این صورت نیازی نیست هزینه زیادی را خریداری کنید.
زمانی که نسل 4 خودروی اکسنت وارد بازار شد مونتاژ آن را کرمان موتور از سر گرفت و فروش خوبی از این خودرو را آغاز نمود. اگر شما می خواهید لوازم استوک اکسنت را خریداری کنید باید بدانید که بازار خرید و فروش آن در ایران بسیار زیاد است و روز به روز هم افزایش پیدا می کند. در واقع باید بدانید از آنجایی که بسیاری از افراد از این خودرو استفاده می کنند باید لوازم یدکی آن را هم در برخی از مواقع مورد استفاده قرار دهند. بنابراین باید به دنبال بهترین فروشگاه و نمایندگی باشند که با کیفیت ترین و بهترین لوازم یدکی این خودرو را به فروش می رساند. برخی از فروشگاه ها لوازم استوک یعنی دست دوم این خودرو را به مشتریان عرضه می داند و شما می توانید بعد از بررسی آنها هر یک را که ماشین به آنها نیاز دارد را خریداری کنید.
لوازم استوک اکسنت
با اینکه لوازم استوک اکسنت در بازار بسیار زیاد است شما برای خرید آنها باید نهایت دقت را داشته باشید، چرا که تقلبی آنها هم زیاد شده است. برخی از افراد به خوبی با نوع تقلبی و اصلی آنها آشنایی ندارند و به همین دلیل شاید تقلبی آن را خریداری کنند. شما باید به خوبی آنها را مورد بررسی قرار دهید تا به خوبی در مورد اصل بودن آنها مطمئن شوید. شما مشا تخصص زیادی در شناسایی آنها ندارید و نمی دانید کدام یک بهتر از نوع دیگر می باشد، بهتر است با افراد یکه رد این زمینه تخصص بیشتری دارند کمک بگیرید. آنها بدون شک بهترین و با کیفیت ترین لوازم استوک اکسنت را به شما عرضه می دارند که کیفیت مناسبی نیز دارد.
بر اساس یک قاعده کلی که روی عملکرد ماشین ها وجود دارد بسیاری از افراد بر این باور هستند که جزئی ترین و کوچکترین وسیله و لوازم یدکی خودرو روی کارکرد خودرو تاثیر بسیار زیادی می گذارد. به همین دلیل شما باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید و با کیفیت ترین نوع آن را برای خودرو خریداری کنید. شما زمانی که می خواهید لوازم استوک اکسنت را خریداری کنید باید به کیفیت آنها توجه بسیار زیادی داشته باشید. ان قطعات باید اصل باشند و ویژگی های مناسبی را دارا باشند، چرا که با جان سرنشینان و خودرو سرو کار دارند. بر این اساس بدون شک شما هم به خوبی می دانید خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن دقت زیادی داشته باشید.
لوازم استوک اکسنت
برخی از افرادی که لوازم استوک اکسنت تقلبی را خریداری می کنند تنها به دلیل قیمت پایین آن می باشد. ولی باید بدانید این نوع از لوازم یدکی کیفیت مناسبی ندارند و بعد از مدتی نه تنها خودشان عملکردشان را از دست می دههند بلکه دیگر قطعات خودرو را هم نابود می کنند. قیمت پایین لوازم یدکی بدون شک تضمین کننده کیفیت آنها نمی باشد، بنابراین به هیچ عنوان شما نباید این قطعات و لوازم یدکی را خریداری کنید. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است بسیاری از محققان بر این باور هستند که، بیشتر تصادف های خطرناک به دلیل نصب لوازم یدکی تقلبی روی ماشین ها می باشد. به همین دلیل اگر شما هم نمی خواهید دچار این حادثه ها شوید بهتر است نوع اصلی آنها را خریداری کنید. شما باید زمان خرید لوازم یدکی استوک به تمامی مواردی که اصل بودن آن را نشان می دهد توجه داشته باشید.
فلاش تانک در واقع سیفون سرویس بهداشتی می باشد که به دو شیوه توکار و روکار نصب میگردد و انواع گوناگونی از قبیل دو زمانه، اتوماتیک و دکمه دار دارد.
فلاش تانک ها یکی از وسایل مورد استفاده در سرویس های بهداشتی فرنگی و سرویس های تخت یا نشسته می باشند. شاید در قدیم خیلی خبری از این وسیله در سرویس های بهداشتی نبود اما امروزه در همه خانه ها بسته به فضا و امکانات موجود یکی از انواع آن ها وجود دارد و به پاکیزه نگه داشتن سرویس بهداشتی و جلوگیری از پیچیدن بوی نامطبوع در آن کمک می کند. در این مقاله به معرفی کوتاه هر کدام از انواع مدل های این محصول و نوع عملکرد و کارایی شان می پردازیم.
عملکرد محصول بیان شده به این گونه می باشد که آبی که در مخزن فلزی یا پلاستیکی آن ذخیره می گردد هنگام استفاده با فشار تخلیه می شود و به این ترتیب باعث از بین بردن آلودگی ها می شود. در قدیم فلاش تانک ها تنوع زیادی نداشتند اما رفته رفته که میزان درخواست برای استفاده از این وسیله بیشتر شد انواع گوناگونی از آن هم در پاسخ به نیاز مشتریان به بازار ارائه شد. فلاش تانک ها آب را در مخزن ذخیره می کنند از این رو استفاده از آن ها باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز میشود. از سوی دیگر استفاده از این محصول باعث تمیز نگه داشتن مداوم سرویس های بهداشتی می گردد و همین موضوع خطر ابتلا به بیماری های ناشی از آلودگی سرویس بهداشتی را تا اندازه زیادی کاهش می دهد.
فلاش تانک ها از لحاظ نصب در سرویس های بهداشتی به دو دسته توکار و روکار تقسیم می گردند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
در این نوع مخزن مربوط به آب در دیوار قرار می گیرد و تنها دکمه مربوط به استفاده از آن مشخص می باشد. استفاده از این مدل نیاز به صرف هزینه بیشتری را داراست و باید زمانی تصمیم گرفت که هنوز کار دیوار های سرویس بهداشتی به اتمام نرسیده است و تاسیسات به طور کامل نصب نشده اند. در استفاده از این نوع فلاش تانک ها یک مزیت وجود دارد و آن قرار گرفتن وزن شان در داخل دیوار می باشد لذا می توان بدون نگرانی اندازه های بزرگ هم انتخاب نمود. مدل توکار برای فضا های کوچک که نمی خواهیم بخش زیادی را به این وسیله اختصاص دهیم بسیار مناسب می باشند. اما اگر مشکلی در عملکرد و کارای آن ها ایجاد شود تعمیر و تعویض شان کار سختی می باشد و هزینه زیادی را داراست.
مدل های روکار همان انواع قدیمی می باشند که روی دیوار نصب می گردند. در دسترس بودن فلاش تانک های رو کار این امکان را ایجاد می کند که اگر مشکلی پیدا کردند بتوان به راحتی آن ها را تعمیر و یا حتی عوض کرد. اما خب از لحاظ ظاهری نمای انواع توکار زیبا تر می باشد و در نوع روکار مشکلات دیگری نظیر سر و صدای بیشتر و اشغال کردن فضای بیشتر را هم داریم.
در وبسایت چلونگر می توانید انواع فلاش تانک روکار و توکار را مشاهده کنید و پس از مقایسه خرید خود را از این وبسایت انجام دهید.
فروشگاه آنلاین چیست؟
فروشگاه انلاین در واقع وب سایتی است که در ویترین خود به عرضه کالا و خدمات می پردازد و مشتری قادر به سفارش آن ها می باشد. در فروشگاه های اینترنتی هزینه کالا و خدمات را به صورت آنلاین می توانید پرداخت کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحویل بگیرید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره فروشگاه اینترنتی، کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.
فروشگاه اینترنتی
در فروشگاه اینترنتی اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمایش داده می شود و امکان خرید آن برای مشتری فراهم می گردد. در این فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندی می شوند و با کلیک روی هر یک قادر به مشاهده محصولات زیادی خواهید بود. سبدی مجازی برای این فروشگاه ها در نظر گرفته می شود که با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهید بود. امکان جستجوی محصولات در فروشگاه های انلاین برقرار شده است تا اقلام و یا برندهای خاصی را که به آن تمایل دارند جستجو کنند و محصول مورد نظر را سریع تر پیدا کنند.
چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفهای کارمندان تاثیر میگذارد؟
وبلاگ مقالات چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفهای کارمندان تاثیر میگذارد؟
تأثیر فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفهای کارمندان
چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفهای کارمندان تاثیر میگذارد؟ مطالعات جدید چگونگی این اثرگذاریها را در قالب ? نتیجه توضیح میدهد.
اولین فضای کار اشتراکی فعالیت خود را در سال ???? آغاز کرد
و اکنون بیش از ????? فضای کار اشتراکی در سراسر جهان دایر شده است.
برخی سازمانها از این فضاها برای استقرار کارمندانی که در فاصله زیادی از شرکت زندگی میکنند، استفاده میکنند.
دیگر کسب و کارهای کوچک و شرکتهای نوپا که پیشبینی درآمد یا نرخ رشدشان امکانپذیر نیست،
به دلیل انعطاف پذیری، از فضاهای کار اشتراکی استفاده میکنند.
در طی چند سال گذشته، ما با در نظر گرفتن سازگاری، برندینگ، زیباییشناسی و فرهنگ منحصر به فردی که از کارکردن مردم و شرکتهای مختلف، با هم و در زیر یک سقف خلق میشود،
چگونگی تأثیر اینگونه محیطها را بر کارمندان مطالعه کردهایم.
ما متوجه شدیم که کارمندان از فضای کار اشتراکی نسبت به دفاتر کار سنتی، سود بیشتری میبرند.
آنها سطوح بالایی از انعطاف و شکوفایی (که به عنوان نشاط و یادگیری در کار تعریف میشود)، توانایی بالا در شبکهسازی و همچنین احساس قویتری از ارتباطات را تجربه میکنند.
هرچند هنوز نمیدانیم که این مسئله چگونه بر کارشان تاثیر میگذارد.
هدف ما در آخرین مطالعاتمان پاسخ به این سوال بود:
چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفهای اعضا و سازمانهایشان تاثیر میگذارد؟
ما میخواستیم بدانیم که اعضا تا چه اندازه با فرهنگ فضای کار اشتراکی خود ارتباط میگیرند
و آیا این مسئله بر ارتباط آنها با شرکت یا کارفرمایشان اثر میگذارد؟
گذشته از این، سازمانها، از منابع ارزشمندی برای توسعه ارتباطات بین فردی کارمندان و توسعه فرهنگ کاری، استفاده میکنند.
اما در یک فضای کار اشتراکی که چندین سازمان را در خود جای میدهد،
پیامها، هنجارها و ارزشهای مختلفی وجود دارد
که هر کدام برای جلب توجه اعضا تلاش میکنند.
اتفاقات چند سال اخیر
بین سالهای ???? و ????، ما با wework (بزرگترین فضای کار اشتراکی) همکاری کردیم تا بیش از ???? نفر از اعضای جدیدشان در آمریکا را مورد بررسی قرار دهیم.
هفتاد و یک درصد از آنها بصورت تمام وقت برای شرکتهایی کار میکردند
که یا در یک دفتر کار wework ساکن بودند یا از آن برای افراد و تیمهای دورکار خود استفاده میکردند.
?? درصد باقیمانده شامل صاحبان کسب و کار، پیمانکاران، مالکان انفرادی و کارمندان پاره وقت میشدند.
از طریق یک نظرسنجی ما از اعضا خواستیم تا سطح موافقت خود را با جملاتی مانند «من با دیگران در ویورک اشتراکات زیادی دارم» و «من با دیگران در سازمانمان اشتراکات زیادی دارم» نشان دهند؛
تا میزان ارتباط گرفتنشان با وی ورک را در قیاس با ارتباط گرفتن با سازمانشان بسنجیم.
هویت اینگونه تعریف شده بود که یک شخص چقدر از لحاظ احساسی، روانی و ذهنی به یک کارفرما (یا هر بستر دیگری که برای آن کار میکند) احساس تعلق دارد
و در مقیاس ? تا ? (? بعنوان پایینترین ارتباط و ? بعنوان بالاترین) اندازهگیری میشدند.
امتیازات متفاوت با مفاهیم متفاوت
ما با میانگین امتیاز بیش از ? فهمیدیم که اعضا حتی بعد از کار کردن به مدت طولانی در دفترکار wework با سازمانشان ارتباط بیشتری میگیرند.
با میانگین امتیاز ? نیز مشخص شد که اعضا با ویورک ارتباط کمتری برقرار میکردند.
این اختلاف در امتیازات هویتی نظر ما را به خود جلب کرد
و ما را به سمت کشف دلیل رهنمون ساخت.
در پایان مطالعه ما از اعضا خواستیم تا توضیح دهند
که ویورک چگونه بر هویت حرفهایشان تاثیر گذاشته است.
بعضی از پاسخ دهندگان بصورت ممتنع پاسخ دادند: «آنجا فقط یک محل کار است.»
این اعضا از مزایای کاربردی عضویت مانند امکانات یا در دسترس بودن مکان سود میبردند.
در حالیکه دیگر اعضا گفتند که ویورک نقش فعالی در شکل دادن به هویت حرفهای و سازمانیشان بازی میکند.
این اعضا، امتیاز هویتی بالاتری هم به سازمان و هم به ویورک داده بودند
(هرچند شکاف امتیاز بین این دو همچنان باقی مانده است).
آنها همچنین سطوح بالاتری از شکوفایی و بهرهوری در کار را تجربه کرده بودند.
یافتههای ما نشان میدهد که هویت برند ویورک، هویت سازمانهایی که در فضایش مستقر هستند را تضعیف نمیکند.
در عوض، مطالعات ما نشان میدهند که افراد وقتی که محیط کارشان، با ارزشها و پیامهای برند شرکتشان همسو است،
نتایج مثبتی را تجربه میکنند.
ما نظرات راجع به شکلگیری هویت افراد در ویورک را بررسی کردیم و به سه نتیجه دست یافتیم:
این مسئله یکی از یافتههای مطالعات در حال انجام ما را تأیید میکند: کارکردن در یک محل کار واقعی (بر خلاف کار کردن در یک دفتر خانگی و یا یک کافی شاپ) میتواند به دیگران این سیگنال را منتقل کند
که شما کارتان را جدی میگیرید و آنها شما را به عنوان یک کارمند رسمی در نظر میگیرند.
محل کار به نمادی از «مشروعیت» تبدیل شده است.
برخی از پاسخ دهندگان از این کلمه برای توصیف اینکه چگونه ویورک هویت حرفهایشان را تحت تاثیر قرار میدهد، استفاده کردند.
یک صاحب کسب و کار کوچک در نیویورک اذعان کرد: «من با استارتاپهای دیگر در ویورک ارتباط میگیرم.»
او احساس میکند که کارکردن در آنجا، کسب و کار کوچکش را در چشم همکاران و مشتریانش مشروعیت بخشیده است.
دیگر پاسخ دهندگان از کار کردن در دفتر کار ویورک، در یک محل معتبر، حسی از غرور و اعتماد به نفس را تجربه کردهاند.
مزیتهای فضای کار اشتراکی برای بسیاری از افراد ثابت شدهاست.
در نتیجه، این اعضا حس میکنند که سازمان به اندازه کارمندان حاضر در شرکت، برای آنها نیز ارزش قائل است.
یکی از پاسخ دهندگان مستقر در نیویورک به ما گفت: «دفتر مرکزی شرکت ما در کالیفرنیا ?? درصد نیروی کار را تشکیل میدهد.
با قرار دادن ما در یک دفترکار ویورک به جای فضای کار خودمان، به تیم من اینجا در نیویورک یادآوری میشود
که ما جزئی کوچک از یک پایگاه مرکزی هستیم.
ما میدانیم که این نشان میدهد ما مهم هستیم
و ارزش هزینهای که برای نگه داشتن ما در یک دفتر کار میکنند را داریم.»
یک پاسخ دهنده مستقر در دنور گفت: «من حس میکنم که شرکت برای من ارزش قائل است.
جو و همهمه به من، حسی از مهم بودن کار میدهد.»
ما چندین نظر مشترک را شنیدیم که به نقش فضاهای کار اشتراکی بر تصور کارمندان اشاره میکند.
این قضیه به نوبه خود بر میزان ارتباط گرفتن اعضا با شرکتهایشان تاثیر میگذارد.
یک وکیل منطقه خلیج اظهار کرد: «من در درجه اول با کارآفرینان و استارتاپهای جوان کار میکنم.
من همچنین با بسیاری از کارمندهای جوان ماهر همکاری دارم.»
دفترکار، به کسب و کار او تصویری حرفهای و در عین حال مطابق با مد روز میدهد
که به ارتباط او با مشتریانش کمک میکند.
یکی از صاحبان حوزه کسب و کار تکنولوژی در منطقه دی.سی گفت: «من نظرم را ??? درجه تغییر دادم و انتقال کارمندانم به ویورک قسمتی از استراتژی من برای وادار کردن آنها به متفاوت فکر کردن است.
این قسمتی از هویتی جدید است.» این نشان میدهد که این مالک فکر میکند
که شیوهای نو از کار کردن، -هم برای کارمندان و هم مشتریان- تمایل شرکت را برای تغییر، ثابت میکند.
این تغییر در نهایت میتواند باعث بیشتر دیده شدن و رشد کسب و کار شود.
برخی از کارمندانی که شرکتهایشان مستقر در یک [دفتر کار] ویورک است، گفتند
که برند ویورک بر روی تصویر برند شخصیشان تأثیر گذاشته است.
یکی از پاسخ دهندگان اظهار کرد:«اخیراً این سازمان به دنبال تعریف مجدد خود بوده است
و الگوی استارتاپی اتخاذ کرده است.
مستقر بودن در ویورک به سازمان ما کمک میکند که به جای اینکه خسته کننده و عقب مانده به نظر برسد، پرانرژی و آینده نگر نشان داده شود.
نتایج جالب تحقیقات
نتایج این تحقیق بر زمینه اصلی تحقیقات ما در طی سالها صحه میگذارد: تصمیم به کار کردن در یک فضای کار اشتراکی همانقدر که بر اساس متغیرهای کاربردی – اقتصاد محور است به همان اندازه بر اساس متغیرهای تجربی – فرهنگ محور نیز هست.
در سطح اولیه، فضای کار اشتراکی، خدمتی است که دسترسی به یک فضای کاری را سادهسازی میکند.
هرچند، این یک کالای اجتماعی است که حس تعلق به اعضایش را پرورش میدهد.
علاوه بر فضاهایی که طیف گستردهای از اعضای مختلف را مورد هدف قرار میدهند،
فضاهای دیگری از جمله فضاهای کار اشتراکی مورد پسند زنان، رنگین پوستان، کسب و کارهای اجتماعی، وکیلها، معماران و کسبوکارهای مربوط به مد نیز وجود دارند.
از آنجا که هزینههای جابهجایی در میان فضاهای کار اشتراکی به دلیل قراردادهای کوتاه مدت و دسترسی زیاد به ارائه دهندگان سرویسهای مختلف، نسبتاً پایین است؛
اعضا میتوانند فضایی را انتخاب کنند که منعکس کننده هویتی باشد
که آنها برای کسب و کارشان در نظر گرفتهاند.
آخرین یافتههای ما حاکی از آن است که وقتی سازمانها برای انتخاب یک فضای کار اشتراکی متناسب با تصوری که میخواهند از خودشان ارائه دهند-تصور درباره کارمندان و کسب وکارشان- زمان صرف کنند،
کارمندان سطح بالایی از شکوفایی را تجربه میکنند.
سازمانها نیز از این قضیه سود میبرند
زیرا کارمندان با اهداف و ارزشهایشان بیشتر و راحتتر ارتباط برقرار میکنند.
آدرس ما در شبکه های اجتماعی:
شماره دفتر کار: ???????????
آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت
https://www.linkedin.com/company/paradisehub
https://www.instagram.com/paradisehub.ir